![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| DE LOUNGE Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben.Waarschuwing voor nieuwe bezoekers: betreden op eigen risico ;-)! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #11 | |||
![]() Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: 1
| Citaat:
ASL Intercom Accessoires
__________________ Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet... | |||
| | |
| | #12 | ||
![]() Geregistreerd: Dec 2003 Locatie: 1
| Als je idd een handset wil en niet zelf wil solderen, neem dan wel een Clearcom HS-6 Telephone-style handset Dat is betere kwaliteit, worden met ophangbeugel geleverd, en meer dan de helft goedkoper...
__________________ Goed plan! ...doen we niet! | ||
| | |
| | #13 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2000 Locatie: 1
| Ja, dat gebruik ik al 15 jaar en werkt perfect! Voor intercom op FOH is het vaak handiger om niet steeds de headset op- en af te zetten, maar de hoorn te pakken. Nadeel is wel dat je maar één oor gebruikt, headset is vaak beter verstaanbaar vanwege betere afsluiting en twee oren. Mijn versie is een oude PTT telefoonhoorn (Eriksson T65), de speaker gewoon gebruikt en een dynamisch casetterecordermicrofoontje in het microfoongedeelte gelijmd. Origineel zit er een koolmicrofoon in, en die levert geen spanning, zoals een dynamische dat wel doet. Tegenwoordig zit er in de telefoonhoorns vrijwel altijd een electret elementje, en die hebben weer dc voedingsspanning nodig.
__________________ Are part-time bandleaders semiconductors? | ||
| | |
| | #14 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2000 Locatie: 1
| PS. ik heb een drukknopje in de hoorn gemaakt dat de mic. kortsluit als je niet drukt (knijpt), je moet dus drukken om te praten, is fijn voor degene die zijn headset opheeft, alleen geluid als er wat te horen valt en geen klappen van neerleggen etc.
__________________ Are part-time bandleaders semiconductors? | ||
| | |
| | #15 | |||
![]() Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: 1
| Citaat:
(allen tegelijk) "Auw!! Hee! AAH! Jezus!" Legendarisch. En het is er altijd één die het maar niet wil leren.
__________________ Nee, je kunt mijn crewshirt niet kopen. | |||
| | |
| | #17 | |||
![]() Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: 1
| Citaat:
__________________ First make it work, then make it look pretty! | |||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |