![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| DE LOUNGE Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben.Waarschuwing voor nieuwe bezoekers: betreden op eigen risico ;-)! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #11 | ||
![]() Geregistreerd: Aug 2003 Locatie: 1
|
__________________ Mixen is net als schilderen. Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen. | ||
| | |
| | #12 | |||
![]() Geregistreerd: Aug 2009
| Deze heb ik gisteren bij EML live gezien op de open bedrijvendag! Echt geweldig. Live is hij beter dan op Youtube!!! Citaat:
| |||
| | |
| | #13 | ||
![]() Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: 1
| De nieuwe van Heineken is ook wel aardig, (halverwege de pagina) Bekijk als allereerste de nieuwe TV commercial van Heineken! Detail-Heineken.nl
__________________ Mag ik wat meer laag in 't hoog? | ||
| | |
| | #14 | |||
![]() Geregistreerd: Sep 2009 Locatie: 1
| Citaat:
Heb hier nog een paar oude speakers staan zou het lukken?
__________________ Freelance Light and Sound Waarom zeggen ze allemaal trusst? | |||
| | |
| | #16 | |||
![]() Geregistreerd: Oct 2008 Locatie: 1
| Citaat:
Zolang het geen 18mm berken multiplex kastjes zijn moet dat lukken.... Als je zoiets als dit speakerloos op je kop wilt zetten kun je wel gedag zeggen tegen je rug ![]() (+100kg/stuk incl. dolly Daan
__________________ The nobel art of mixing sound. Lord, please help me to keep my big mouth shut until I know what I am talking about! | |||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |