![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| DE LOUNGE Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben.Waarschuwing voor nieuwe bezoekers: betreden op eigen risico ;-)! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #52 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: 1
|
| | #53 | ||
![]() Geregistreerd: Sep 2009
| Er komt nog een behoorlijke bak licht vanaf. Ik raag me alleen af wat het doet op grotere oppervlakken/podia/ruimtes. Maar het idee en het werk is werkelijk briljant. Dus mensen, koop een goedkoop kappot glp spotje en bouw dat ding om tot dit
__________________ Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor! | ||
| | |
| | #54 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: 1
| www.dumpert.nl - DJ sloopt draaitafel Zo blijkt maar weer; eerst een veilige omgeving creëren en dan geintjes uithalen. Mvg, Teun
| | #55 | ||
| Moderator ![]() Geregistreerd: Apr 2001 Locatie: 1
| Was even zoeken, maar heb ze weer gevonden: twee korte filmpjes die vanwege gebruik van de mogelijkheden van de spots hier zeker thuishoren. deze is al eens langs geweest als ik me goed herinner: YouTube - Awsome lights Tweede is recenter: YouTube - Clay Paky demo at the Royal Albert Hall
__________________ Moderator J&H Licht en Geluid Forums | ||
| | |
| | #56 | ||
![]() Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: 2
| Een nieuw speeltje van Sony, voor de sony liefhebbers: Sony Releases New Stupid Piece Of Shit That Doesn't Fucking Work | The Onion - America's Finest News Source
__________________ "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han | ||
| | |
| | #57 | |||
![]() Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: 1
| Citaat:
Die kan je linken met de nieuwe Mackbook http://www.theonion.com/content/vide..._revolutionary | |||
| | |
| | #58 | ||
![]() Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: 8
| Paar nieuwe filmpjes: Iemand interesse om aan de slag te gaan als 'sign monkey'? Leuke documentaire over een 'lichtorgeltje' uit de jaren '30. YouTube - Behind the Bright Lights (1935) Mochten er toevallig ook wat decorbouwers hier meelezen, wellicht tijd om de Decolympics te organiseren? YouTube - Builder throws SAWBLADE through 2x4! YouTube - One in a million shot with nail gun YouTube - Superhuman tape measure skills (original) | ||
| | |
| | #59 | ||
![]() Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: 2
| YouTube - Backup Sound Systems-A must for Wedding DJ's wat een mafkees! hij koopt alles 2 maal zodat als er iets uitvalt hij het direct kan vervangen... Als je volgens mij je materiaal goed onderhoud, is de kans op uitvallen zeer klein! tenzij je met B-merken werkt... maar dan is de prijs van 2x b-merk gelijk aan 1x a-merk
__________________ we had a light designer once, but he went mad so we shot him. Now he's a light of a diffrent kind, one of God's little gobo's in dimmer heaven! | ||
| | |
| | #60 | |||
![]() Geregistreerd: Oct 2009 Locatie: 1
| Citaat:
__________________ There is no substitute for imagination | |||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |