![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| DE LOUNGE Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben.Waarschuwing voor nieuwe bezoekers: betreden op eigen risico ;-)! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #81 | ||
![]() Geregistreerd: Sep 2009 Locatie: 1
|
__________________ Freelance Light and Sound Waarom zeggen ze allemaal trusst? | ||
| | |
| | #82 | ||
![]() Geregistreerd: Jul 2008 Locatie: 1
| gezien door de meeste mensen hier, maar voor de mensen die het gemist hebben. Gezocht: Schuivert die WEL nog met deze band wilt samenwerken! Zie hier een van onze beste preformance
__________________ DJ-Wojcik Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;) | ||
| | |
| | #83 | ||
![]() Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: 1
| Ik dacht eerst dat hij een konijn ging wegtoveren Bleek het een hond te zijn die 'tante Anny' rook die na in de badkamer vermoord te zijn, in deze mic-tas uit het huis was gesmokkeld ONTOPIC: voor veel jonge DJ's is dit een goede (in beginsel) oplossing voor weinig geld!(houden ze wat geld over om decent gear te kopen edit: dit ging over het DIY DJ meubel
__________________ Groeten John ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age') Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt! Laatst gewijzigd door Whitefarmer; 08-03-10 om 11:24 Reden: er waren al wat topics na geweest | ||
| | |
| | #84 | ||
![]() Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: 1
| dit is een show waar ik FOH stond (als babysitter) . Voelde me niet echt op mijn gemak toen die vecht partij uitbrak . 2 man van het bandje werden door de politie ondervraagd of zelfs gearesteerd (weet ik niet eigenlijk). YouTube - Vechtpartij Sensation Black 2006 | ||
| | |
| | #85 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: 1
|
| | #86 | ||
![]() Geregistreerd: Jul 2008 Locatie: 1
| Als we toch gebruik maken van het failblog Lipsync fail Deze is geen fail maar dat noemen ze consequent zijn
__________________ DJ-Wojcik Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;) Laatst gewijzigd door dj-wojcik; 09-03-10 om 23:04 | ||
| | |
| | #87 | |||
![]() Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: 1
| Citaat:
Ik was er ook aan ''t werk, zat net ff op de tribute achter FOH, was wel geinig om te zien, ook omdat het eerst nog een paar seconden werd uitgezonden op de schermen
__________________ Mag ik wat meer laag in 't hoog? | |||
| | |
| | #88 | |||
![]() Geregistreerd: Dec 2008 Locatie: 2
| Citaat:
__________________ als je bij de brom zit... | |||
| | |
| | #89 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: 1
|
Laatst gewijzigd door 4AC; 14-03-10 om 01:15 Reden: Beetje flauw commentaar erbij gezet... | ||
| | |
| | #90 | ||
![]() Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: 2
|
__________________ Hold on a second, relax and listen... | ||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |