![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| DE LOUNGE Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben.Waarschuwing voor nieuwe bezoekers: betreden op eigen risico ;-)! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #21 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: 1
| Hoezo ligt Houten in het midden van Nederland, het is nog steeds een tijdje onderweg... Ik kijk uit naar gebruikte a-merken rommel voor een leuke prijs! Tot zo, aan de meesten hier. Mvg, Teun
| | #23 | ||
![]() Geregistreerd: Sep 2008 Locatie: 1
| lijstje van wat ik heb gekocht: 10x chasisdeel xlr male 4 euro 10x chasisdeel xlr female 4 euro 10x kabeldeel xlr male 4 euro 10x kabeldeel xlr female 4 euro 5x statiefadapter inbouw 4 euro 2x 380v 32a male inbouw 5 euro p.s. 1x 380v 32 female inbouw 5 euro 1x 380v 16a female inbouw 3 euro 6x 230v 16a contactdozen 10 euro voor allemaal 1x carver pm700 75 euro 1x behringer ultradrive dcx2496 125 euro (wachtwoord ontbreekt topic in live forum, probleem opgelost met dank aan Jans) 2x blacklightamatuur + buis 15 euro voor de 2
__________________ If brute force doesn't work, you're not using enough! Laatst gewijzigd door Dj Yves; 27-02-10 om 18:36 | ||
| | |
| | #25 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: 1
| een Boris caseje, zoals iedereen xD en een setje afgeragde motortakels, 2 stuks in kist voor 50 euro, takels gaan weer weg (zacht prijsje al verkocht) en kistje houden we (we hebben dan 5 euro betaald voor een prima kist!!) In totaal iets van 200 euro uitgegeven... Ik vond het rommelgehalte redelijk hoog dit jaar... Gelukkig is het leukste wat je tegenkomt geen rommel: je collega's en conculega's! Een prima dag gehad!
__________________ MEEO Audio Licht Rigging, Mark van der Werff Groningen | ||
| | |
| | #26 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2004
| Nou, daar komtie: Bijna nieuwe Boris-toolcase/koffer bij Excess -Koffer met 3HE rack -2 Kanaals video switcher -Krachtverloopje 16->3 schuko -3 EMO racklights voor 5 euro -En tot slot een Compulite 3A in kist voor 25 euro Tussendoor ook MacGyver nog even de hand geschud, was een geslaagd dagje! | ||
| | |
| | #28 | ||
![]() Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: 1
| Is degene die alle 3 de Behringer Ultracurves voor mijn neus wegkaapte bij Flashlight trouwens actief op het forum? Had net de tip van een collega gekregen... Ach ja, leuk hebbending, geen noodzaak. Scoor er volgend jaar wel eentje
__________________ Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet... | ||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |