![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| DE LOUNGE Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben.Waarschuwing voor nieuwe bezoekers: betreden op eigen risico ;-)! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 | ||
| Moderator ![]() Geregistreerd: Jul 2002 Locatie: 1
| Op zaterdag 27 februari 2010 wordt er weer een 2e hands verkoopbeurs georganiseerd in de Expo Houten. Voor informatie over deelnemers, openingstijden en kaart(voor) verkoop bezoek je de site: PA-MARKT
__________________ Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk. | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: 1
| Ben zeker van de partij. Kaarten zijn binnen... ...promotieposters opgehangen. Maar euhhh, 114 plaatsen, 40 bezet...Poeh! Waar blijft iedereen?! Mvg, Teun
Laatst gewijzigd door 4AC; 16-02-10 om 22:24 | ||
| | |
| | #7 | ||
![]() Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: 1
| Ik heb daar een jaar of 8 geleden is gestaan met het bedrijf waar ik toen werkte... Hadden we levensgrote sony boxen van 20 jaar oud...een soort promo model en dan 20 keer uitvergroot maar ze werkte wel...die dingen zijn nog voor goed geld weggegaan haha was volgend mij iets met een vierkante driver... opzich wel leuk om mensen blij te maken met ouwe meuk... Daarintegen loop ik de laatste daar juist weer rond te struinen..dit jaar op zoek naar wat multikabel geneuzel... tot end van de maand iig! | ||
| | |
| | #9 | |||
![]() Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: 1
| Citaat:
Er komt veel truss uit friesland die kant op Alles prolyte
__________________ DJ is not a crime | |||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |