![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| DE LOUNGE Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben.Waarschuwing voor nieuwe bezoekers: betreden op eigen risico ;-)! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 | ||
![]() Geregistreerd: Feb 2008
| YouTube - Smack Nightclub, Leamington Spa 2010 - LED Room
__________________ Hooked 2 those Beats | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: 1
| Het ziet er echt heel gaaf uit, maar vraag me wel af of ik daar als gast het meer dan een uur uithoud... Het is best wel druk! @lex
__________________ Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen... | ||
| | |
| | #3 | ||
![]() Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: 1
| Om een of andere reden moet ik denken aan: http://www.youtube.com/watch?v=o9qzk3Zm2UM Wat destijds nog compleet met witte gloeilampen is gedaan die in de post-production allemaal een kleurtje hebben gekregen... Wat een paar jaar toch voor 'n verschil kan maken...
__________________ Ivm ziekte en dus te weinig tijd en energie vanaf half 2009 bijna niet meer aanwezig hier. Is dat ook weer uitgelegd... Laatst gewijzigd door Outline; 18-05-10 om 20:16 | ||
| | |
| | #5 | ||
![]() Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: 1
| Zoek even op Justin Timberlake - Rock your body. Had hier ook al problemen met content en auteursrechten...
__________________ Ivm ziekte en dus te weinig tijd en energie vanaf half 2009 bijna niet meer aanwezig hier. Is dat ook weer uitgelegd... | ||
| | |
| | #8 | ||
![]() Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: 2
| Vind het ook ietsje te druk... Wel knap! Hier in Antwerpen is er iets wat er wat van weg heeft: club noemt "Noxx", heeft in de grote zaal een groot led-plafond, waar animaties over gaan (en niet zo flash flash constant) hangt ook nog een hoop slimme lampen, dus wordt als special effect gebruikt Dat vind ik persoonlijk aangenamer, ook zo kaal zonder stralen van "echt" licht... grtzz
__________________ ... the sound of silence... | ||
| | |
| | #9 | |||
![]() Geregistreerd: Apr 2010 Locatie: 2
| Citaat:
| |||
| | |
| | #10 | ||
![]() Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: 2
| Zeker eens doen (op donderdag "is't verniet") Ben er al tijdje niet meer geweest moet ik bekennen en hoor dat het licht weer wat aangepast is (hoewel het plafond wel zal blijven denk ik) (Is AED-lease, dus krijgt af en toe een updatje) grtzz
__________________ ... the sound of silence... | ||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |