Regenton speakers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj peet
    • Oct 2001
    • 48

    Regenton speakers

    Ik heb twee speakers gekocht die gemonteerd zijn in een soort van regenton. Het betreft een soort van push pull opstelling met zijdelingse basuitlaat. Als ik een langere baspoort in de ton plaats krijg ik terugkoppeling op de midas venice hoe kan dat??
    Moet ik misschien een vierpolige speakon gaan gebruiken.

  • bones2001
    • Aug 2003
    • 741

    #2
    Wat minder drinken mischien.....
    Mixen is net als schilderen.
    Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

    Comment

    • MC Party
      • Sep 2003
      • 481

      #3
      Volgens mij is dit er weer eentje voor de top tien ergernissen.

      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

      Comment

      • lifesound
        • Apr 2003
        • 1052

        #4
        4 polen? Dit is véél te weinig mijn beste man.
        Ga naar de plaatselijke pro-audio dealer en vraag achter een 16-polige male harting stekker met een overgang van male harting naar male shuko.
        Vervolgens steek je die in het stopcontact en vraag je bij de electriciteitsleverancier of ze op dat welbepaald stopcontact 3x220V kunnen aansluiten en liefst 128 ampére.
        Als het dan niet opgelost is weet ik het ook niet meer...

        Comment

        • test12
          • Jan 2003
          • 901

          #5
          Voor 1 a 2 x test gebruik is een agregaat goedkoper.
          Als het bij de tweede keer nog werkt kun je altijd nog een vaste aansluiting regelen
          dat duurt toch wel wat langer. Als je een nieuw speeltje hebt wil je het toch ook gebruiken.

          P.S. Agragaat 450 KVA moet toch lukken binnen 2 uur.
          Indoor usage prohibited!
          ________________________
          Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

          Comment

          • test12
            • Jan 2003
            • 901

            #6
            P.S. met die 450 KVA heb je meteen nog wat reserve en rookt de motor niet zoveel bij het inschakelen. Niet vergeten patent aanvragen, voor het posten van de resultaten.

            m.v.g. en succes Herman.
            ________________________
            Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

            Comment

            • musicjohn
              • Aug 2001
              • 1102

              #7
              citaat:Geplaatst door Dj peet

              Ik heb twee speakers gekocht die gemonteerd zijn in een soort van regenton. Het betreft een soort van push pull opstelling met zijdelingse basuitlaat. Als ik een langere baspoort in de ton plaats krijg ik terugkoppeling op de midas venice hoe kan dat??
              Moet ik misschien een vierpolige speakon gaan gebruiken.
              Wattuh ???

              Sorry, maar dit klinkt als "abra-ca-dabra". Probeer het nog eens uit te leggen (wat jouw probleem is) dat maakt het misschien wat makkelijker. Wat heeft 4-polige speakon te maken met het terugkoppelen naar de midas venice? En hoe kun je een langere baspoort in een ton plaatsten? Is het een losse poort dan of zo?

              Misschien wel handig als je er een foto'tje van maakt en die effe plaatst op het foto forum. Dan hebben we meteen een betere indruk.

              Maar voor nu heb ik sterk de indruk dat je ons in de zeik neemt.
              Greetzzz... [;)]

              John


              Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

              Comment

              • ronny
                • Dec 2002
                • 2139

                #8
                als het nu nog 1 april zou zijn he dan had je em meteen door

                wat een 4 polige speacon met een midas venice te maken heeft snap ik ook niet[)]
                niet zagen, gewoon doen!

                Comment

                • Michael
                  • Nov 2002
                  • 643

                  #9
                  of meneer is een grote grapjas of iemand heeft hem iets verkocht wat nergens op slaat en meneer heeft het verstand er niet voor om dit te doorzien want de eerste post slaat dus echt nergens op.
                  [V]

                  Comment

                  • Robert
                    • Aug 2000
                    • 630

                    #10
                    citaat:Moet ik misschien een vierpolige speakon gaan gebruiken.
                    Nee dat zou ik je afraden, deze laten te weinig lucht door om echt druk op te bouwen in de regenton. Het is misschien beter om eens te kijken naar de powercon uitvoeringen (dan hoef je misschien niet alle polen te gebruiken, maar beter te veel dan te weinig). Let wel op met de resonantiefrequentie van je Midas!

                    Succes! Robert

                    Comment

                    • musicjohn
                      • Aug 2001
                      • 1102

                      #11
                      citaat:Geplaatst door Robert

                      citaat:Moet ik misschien een vierpolige speakon gaan gebruiken.
                      Nee dat zou ik je afraden, deze laten te weinig lucht door om echt druk op te bouwen in de regenton. Het is misschien beter om eens te kijken naar de powercon uitvoeringen (dan hoef je misschien niet alle polen te gebruiken, maar beter te veel dan te weinig). Let wel op met de resonantiefrequentie van je Midas!

                      Succes! Robert
                      Hahahahaha... nou breekt m'n klomp !!! [)][)][)]

                      Draag me weg.....
                      Greetzzz... [;)]

                      John


                      Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

                      Comment

                      • test12
                        • Jan 2003
                        • 901

                        #12
                        Je moet nog wel de reflex opening afdichten met een of ander folie. Anders loopt het water er weer uit voor dat hij vol is.
                        Wat voor folie zou het beste resultaat geven en wat voor resultaat ?

                        Vol verwachting m.v.g. Herman
                        ________________________
                        Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

                        Comment

                        • musicjohn
                          • Aug 2001
                          • 1102

                          #13
                          Whoehoehoehoe... whahahaha..... iehiehiehie... lachen, gieren, brullen !!!
                          Greetzzz... [;)]

                          John


                          Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

                          Comment

                          • test12
                            • Jan 2003
                            • 901

                            #14
                            Met kapotte klompen bij lekkende regenton wel uitkijken voor natte voeten straks bij de demo!!

                            Herman
                            ________________________
                            Er is toch nog wel iemand die nog harder kan, MOOI of niet.

                            Comment

                            • LJ Chris
                              • Jul 2002
                              • 477

                              #15
                              pas ook op voor stroom in de ton!!!
                              Defenitie:
                              de ampere is de constante elektrische stroom die indien hij geleid wordt door 2 evenweidige rechtleinige en oneindig lange geleiders van te verwaarlozen cirkelvormige doorsnede welke geplaatst zijn in het luchtledige op een onderline afstand van 1meter tussen deze twee geleiders per meter een kracht van 2*10 ^-7 N zou veroorzaken

                              Khoop dat je het nu snapt!

                              Chris
                              Morgen is de drukste dag van je leven!

                              Comment

                              Working...