![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| DE LOUNGE Dit forum is bedoeld voor de forumbezoekers die met elkaar off topic willen socializen over onderwerpen die slechts zijdelings met licht en/of geluid te maken hebben.Waarschuwing voor nieuwe bezoekers: betreden op eigen risico ;-)! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 | ||
![]() Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: 2
| Ik ben weer een tijdje uit roulatie geweest en dacht dat het tijd werd om nog eens een topicje te openen. Mijn vraag is hoe jullie reclame maken voor je Drive-in. Toen ik jonger was, draaide ik de grotere school party's en fuiven bij ons in de buurt. Op en gegeven moment heb ik de prijs noodzakelijk moeten opschroeven (beter materiaal en meer ervaring) en kreeg ik plots minder opdrachten. Nadien ga je vast werken, trouwen, bouw je een huis en ga je eigenlijk zo wat uit die uitgaanssfeer, met gevolg dat je dus ook minder contacten hebt. Nu is mijn materiaal het laatste half jaar niet meer buitengeweest. Ik draai nog wel vast in een danscafé, maar ook niet elk week-end en ondertussen heb ik hier dus wel voor een pak geld aan materiaal staan dat ik graag zou willen zien renderen of minstens zowat terugbetaald. Ik wil terug de baan op, de microbe heeft terug zwaar gebeten, maar ik kom maar niet aan opdrachten (mijn klantenbestand van vroeger is uitgefeest). Hier en daar krijg ik nog wel eens een belletje voor een dom feestje waarvoor je dan amper 100 Eurotjes mag vragen, want anders is het teveel. Tot hier toe heb ik die dan ook geweigerd, ik ga niet graag zitten klooien op de markt door weer voor belachelijke prijzen buiten te komen. Hoe pakken jullie dit aan?? | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: 1
| Mond op mond reclame, zorg dat je site bij zoekmachines goed staat, link laten plaatsen op bijv. dochterpagina's van startpagina.nl enz enz
__________________ grtz, Niels Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken! | ||
| | |
| | #3 | ||
![]() Geregistreerd: May 2001 Locatie: 1
| Praat eens met een verhuurder in de buurt die misschien soms een set tekort komt. Laat die mensen bij een avond die je draait kijken hoe jij het aanpakt. En verhuur je set inclusief alles via hun. Kijk anders bij de horeca/soos-en/sportclubs in de buurt of ze geen jaardeals willen sluiten.
__________________ lekker belangrijk! | ||
| | |
| | #6 | |||
![]() Geregistreerd: Mar 2002 Locatie: 1
| Citaat:
of bedoel je "mond tot mond"??[8D][:I] | |||
| | |
| | #7 | ||
![]() Geregistreerd: Jun 2002 Locatie: 1
| Volgens mij werkt 'het horen van een ander' het beste. Dan weten ze al wat ze van jou kunnen verwachten, en dat je gewoon goede kwaliteit levert. Verder zijn wij ook wel is gezien door een verhuurbedrijf en die heeft ons dan weer gevraagd om een klusje te doen. Beetje geluk, maar zo kom je ook ergens. Ja, wij proberen zelf altijd als we in een nieuwe klantengroep komen in een nieuw gebied wat minder op de winst te letten en wat meer op de promotie die je in dat gebied maakt.
__________________ Barry K. Wij werken met EV ole ole In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824 | ||
| | |
| | #9 | ||||
![]() Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: 1
| Citaat:
| ||||
| | |
| | #10 | ||
![]() Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: 2
| WOEHAHAHA Mond op mond reklame?? plat op de Bek?? Sorry, vond ik wel effe een goeie Maar dat is het em nu net. Om mond tot mond reclame te kunnen genereren, moet je dus eerst enkele opdrachten hebben gedaan zo in het nabije verleden. Idem dito voor "een goede show verkoopt zichzelf". Probleem is dat alle jeugdverenigingen wel iemand in eigen rangen hebben die, weliswaar een kutshow neerzetten, maar dat wel doen voor een appel en een ei, of toch voor voldoende bier. Dus dat is al niks. Naar bedrijven daarentegen zou ik idd wel kunnen een mailing opzetten, 1 probleem, de bedrijven hier in de buurt zijn allemaal KMO met maar een paar werknemers, dus hier zal ook niet veel ambi te rapen zijn. Zelf een paar dingen organiseren zou ook nog kunnen mocht het niet zijn dat de zalen in de buurt enkel worden opgengesteld voor de erkende verenigingen door de gemeente. Privé initiatief is dus niet toegelaten. Het ziet ernaar uit dat ik dus een stuk buiten eigen regio zal moeten gaan zoeken
__________________ ah zo dan | ||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |