Welke moonflower aan te raden?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundvision
    • Jan 2008
    • 4

    Welke moonflower aan te raden?

    hallo mensen!
    Ik heb zelf een drive-in show en ben al aardig op weg. Moet straks nog 2 moonflowers hebben

    Het probleem is dat ik eigenlijk geen idee heb welke moonflower nu echt een behoorlijk lichtopbrengst heeft en mooie brede lichtbundels. Daar ben ik toch wel naar op zoek.

    Waarschijnlijk zijn er wel wat mensen op dut forum die een moonflower gebruiken als toepassing op de drive-in show
    Het is toch wel een zeer gebruikelijk effect om te naast een setje van 4 scans. 'T budget ligtop maximaal 250 euro per moonflower

    Wat is jouw advies?
    Last edited by moderator; 14-01-08, 19:17. Reason: tekst leesbaar gemaakt
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

    #2
    wat ik zelf heb zijn 4 stuks van die 50 wattertjes ( in de witte kleur) ... zet ik op een t bar aan de bovenkant op de hoeken...switchpakje eraan en spelen maar....met een beetje rook blijf ik het een simpel maar leuk effect vinden...dus met en opstellinkje van 2 , 4 bars aan elke zeide maar je moet er dan wel meer als 2 hebben...

    denk voor een fronttruss met bv 4 scans dat ik een goboflower liever meneem....al heb ik ook vaak gestaan met de martin rainbow.in het verleden..worden niet meer gemaakt maar vond dat toch ook wel erg mooi met genoeg rook....

    Comment

    Working...