Ev rx118

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

    Ev rx118

    Wat ik me afvraag is dat deze kast RX118 2x per kant meer presteert dan de RX218.

    Dit omdat van horen zeggen de speaker van de RX118 dezelfde is als in de QRX218 sub en dat in de RX218 andere speakers zitten.

    WSelke top wordt het meest gebruikt met de RX118 sub de enkel 12 top of de dubbel 12 ?

    Zit te den ken om meerdere enkel 12 toppen te gebruiken omdat ik dan meer spreiding heb

    Voorbeeld 3x RX118 sub met 2x enkel 12 top per kant.'
    Subs plat leggen 3 op elkaar en daarop de 2 toppen
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

    #2


    Er is al het nodige over geschreven, ik heb het juiste antwoord niet, misschien dat bovenstaande thread je verder kan helpen.

    ps. rx218 intypen bij 'zoeken' leverde mij meer dan 1 pagina topics
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

    Comment

    • Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

      #3
      THNX voor de tip

      Topic mag van mij gesloten worden heb diswcussie verder gemaakt in het andere topic.

      BVD.
      Last edited by Rolandino; 19-04-10, 13:10.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

      Comment

      Working...