![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| FILMPJES Link's naar filmpjes met diverse onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 | ||
![]() Geregistreerd: Aug 2008
| YouTube - Jon the Baptist & DJ Chuck E LIVE @ Pulse 2009 1of2 PT1 vind het personlijk maar een slechte LJ, de kopjes doen heel de tijd het zelfde, gaat niet op de muziek, veel te rommelig allemaal. | ||
| | |
| | #6 | ||
![]() Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: 1
| Erg jammer dit. Beetje de 'stekker-in-het-stopcontact-en-we-gaan-aan-de-pils-mentaliteit' Die laser ook; het hele effect van zo'n apparaat is weg als je deze de gehele tijd aan laat. Een laser gebruik je op toepasselijke momenten, bijvoorbeeld in de qlimax van een nummer. Althans, naar mijn mening. Mvg, Teun
| | #7 | ||
![]() Geregistreerd: Aug 2007
| wat bij mij wel opviel: - laser staat dan ook helemaal links op het podium? en geen rechts? - lampen die instaan om de cd's/dj te belichten flikkeren ook non-stop wat een geluk dat de 4 wapperdoeken (vlammen) constant blijven wapperen bij deze kan ik zonder twijfel vertellen.. mijn eerste lj ervaringen op een fuif waren beter dan dit | ||
| | |
| | #8 | ||
![]() Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: 1
| Deze LJ zal naar zijn verkoper geluisterd hebben : het zijn plug en play lampen met een eigen ingebouwde show die op de muziek mee beweegt .......... Vindt de kleure combie wel mooi gedaan ( LJ is erg creatief met kleuren en bewegingen ) Denk dat ik mijn avo maar weg doe en mijn cuelux en ILDA ook maar erachteraan doe want met dit pakket heb je de ultieme show in een handomdraai. Laatst gewijzigd door Rolandino; 18-02-10 om 16:06 | ||
| | |
| | #9 | |||
![]() Geregistreerd: Sep 2009 Locatie: 1
| Citaat:
Zal ik hem dan even voor je wegbrengen
__________________ Freelance Light and Sound Waarom zeggen ze allemaal trusst? | |||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |