![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| HALL OF SHAME - FOTO'S Ruimte voor foto's waarvan je eigenlijk denkt ja euh..... Die plaats je dus HIER! Belangrijk: ze gaan over jezelf, niet over een ander/ een ander bedrijf. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 | ||
| Moderator ![]() Geregistreerd: Jun 2002 Locatie: 2
| Ik zie eigenlijk iets compleet anders wat ook wel een vernoeming in de hall of shame verdient... Even letten op welke manier je de truss(en!) hebt aangeslaan... en verder mis ik nog 2 trusspennen.
__________________ If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education! | ||
| | |
| | #3 | ||
![]() Geregistreerd: Jan 2001 Locatie: 1
| Even voor de duidelijkheid, het gaat dus om de manier waarop die steel zit, die kabel is een extra'tje. @Axs: Waar mis jij trusspennen? Die zitten er echt wel in, Aan de ene kant zitten geen splitpennen, maar daar zit een moertje op.
__________________ U x I = Boem. | ||
| | |
| | #4 | ||
![]() Geregistreerd: Mar 2002 Locatie: 1
| HH ik had die hele multi nog niet gezien, want ik zat nog naar adem te happen Sterk he, die wandstaven (= dunne buisjes)! Ach, je laat een paar truss-pennen weg en je hebt een statisch bepaalde ligger... da's veel gemakkelijker rekenen! Maar het is IDD allemaal very shameful!
__________________ gelukkig hebben we de veiligheidsfactor nog | ||
| | |
| | #5 | |||
![]() Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: 1
| Citaat:
__________________ Timescape.nl | |||
| | |
| | #6 | |||
| Citaat:
Van de bovenste linkse achteraan twijfel ik beetje. Maar je krijgt als bouwer het voordeel van de twijfel Pennen zitten dan wel behoorlijk diep!
__________________ If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education! | |||
| | |
| | #9 | |||
| Citaat:
Maar bij eentje (links boven back) heb ik mijn twiifels. Rechts voor front mist ie idd... En dat zie ik nu zelfs na de nodige alcohol en weinig slaap...
__________________ If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education! | |||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |