BTV Showequipment bedrijfsevent

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Amati
    • Nov 2001
    • 100

    BTV Showequipment bedrijfsevent

    Hieronder de link naar foto's van een bedrijfsevent dat wij kort geleden hebben gedaan voor een enveloppen-fabrikant.

    Op http://home.deds.nl/~neo12366/morst/ kun je de fotos bekijken.

    Het event was ter gelegenheid van het 100-jarige bestaan van het bedrijf en het duurde drie dagen.

    Een collega komt binnenkort met een hing-stond-lijstje.

    En omdat het event drie dagen duurde was er soms op de foto's enige meligheid. Bij voorbaat excuses.

    Groeten,
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

    #2
    Knap stukkie werk hoor jongens, mijn complimenten!
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

    Comment

    • SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

      #3
      Waanzinnig ziet dit er uit. Vind kleuren combies erg mooi gekozen, truss constructies boven het eten en de cockpit heen, erg cool gedaan. De laser maakt het af.

      Toch, als ik naar deze foto kijk



      heb ik het idee, dat er amper front licht is, ook op de andere foto's kan ik deze niet terug vinden.

      Hoe hebben jullie al dit vliegwerk gedaan, ziet er uit als een Luxe party tent. Merendeel van deze tenten kunnen toch weinig hebben qua vliegwerk ?
      cheers,

      DeeJ

      zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

      Comment

      • daantje
        • Aug 2004
        • 265

        #4
        zozo mooi echt heel mooi gedaan. ff een paar vragen ging het ophangen van het backdrop wel goed? hing een beetje raar. en 15 foto's voor het eind hangen van die parren aan een twee meter lange steigerpijp hoe hebben jullie die gemonteerd? maar serieus mooi gedaan!!! mijn complimenten
        grtz daniel
        can you feel the light [:)]

        Comment

        • daantje
          • Aug 2004
          • 265

          #5
          hoe schrijf je backdrop ookal weer? [:I]
          can you feel the light [:)]

          Comment

          • delighted
            • Jul 2003
            • 420

            #6
            Zitten hele mooie plaatjes tussen!

            Jammer dat de bekabeling lang niet overal netjes is weggewerkt. En die delay-stack staat wel heel erg pontifikaal in het midden, daar had ik toch een andere oplossing voor gekozen denk ik zo.

            Comment

            • AJB
              • Jul 2003
              • 2289

              #7
              Klusje ziet er keurig uit ! Ontwerp van "lucht-trussen" kun je versterken door tussen de acts door de hoogtes te verschillen... Nog speelser dan het nu al is... Verder had ik de hangende trussen wel afgerokt met een dun zwart doekje... Als je er toch voor kiest ze in beeld te houden; geef dan ook die trussen een spook-je...

              Totaalplaatjes zien er keurig uit, jammer dat er niet meer foto's zijn (of bijv. filmpjes). Verder geen accentlicht trouwens ? Paar acl-setjes of blinders in je rechtopstaande trussjes doen wonderen... (of striplight IN de truss)

              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

              Comment

              • yvobtv
                • May 2002
                • 272

                #8
                alleen het front licht was ingehangen, alle het andere op en rond het podium stond op vmb's
                frontlicht werd regelmatig extra gedimmed tbv show spectakel, maar bij sprekers en band was er voldoende aanwezig,
                boven het buffet hangen inderdaad parretjes aan een stuk alu-buis.
                en de backdrops hangen gewoon ook aan de trussen die op de vmb's staan.
                btv leverde : licht,geluid,podium,buffet verlichting,alle aggeraten en de bijbehoorende kabels en paddestoelen en de noodverlichting.
                Maartenbtv geeft wel een lichtlijstje

                geluid was EV x-array per kant bestaande uit: 2x XcN
                2x XB
                Onder podium monolaag: 4x XcB en 2x Line bassen
                p3000 amps met een KT DN9848 processor
                delay clustertje 2x RX115 via een aux op de yamaha o1v.
                (alleen met extreem zachte sprekers gebruikt.) want de XcN topjes haalden makkelijk de achterkant van de tent. verder nog wat floortjes voor dans e.d. deze zijn de max12-jes van d&b aangestuurd door cp2200 van Ev, maar wel via een Ashley protea digitale eq.
                ben vast de helft vergeten, maar goed ben ook net wakker.





                (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

                Comment

                • Amati
                  • Nov 2001
                  • 100

                  #9
                  Op foto 21 van het einde kun je het frontlicht rechts en links zien.

                  Reactie op AJB:
                  De trussen konden we niet laten veranderen van hoogte. Dat zou je dan met takeltjes moeten doen. En omdat het een tent was kon dat sowieso niet. Want om nou te gaan spelen met je VMB's terwijl alles er in hangt...

                  Er hangen in de opstaande truss per truss 2 kleine parretjes in als accentlicht. Ook hing daar zo'n LED-tl-buis in.

                  Groeten,

                  Comment

                  • AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

                    #10
                    Takelstatieven zie ik nu ook idd Accentlicht vind ik beetje ondermaats; mis dan echt blinders e.d. (kan een par niet tegenop). Maar nogmaals; klusje is zeer netjes gedaan...

                    PS ALS je dan al tl-rommel in zo'n staande truss hangt, doe dat dan op zijn minst over de gehele lengte...dan zijn loops tenminste nog een beetje afwisselend...
                    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                    ------------------------------------------------
                    Arvid Buit
                    Creative-Director / Artist-Manager

                    Comment

                    • movinghead
                      • Aug 2001
                      • 559

                      #11
                      Ziet er erg goed uit. Wie deed het laserwerk?
                      [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

                      Comment

                      • yvobtv
                        • May 2002
                        • 272

                        #12
                        pssst he AJB?
                        zal ik je een geheimpje vertellen?
                        in die par30 behuizing zit een 120 volt 650 watt lampje.
                        nu met deze gegevens vind je ze misschien wel verblindend[]



                        groetjes vannuit het zonnige Flevoland
                        (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

                        Comment

                        • AJB
                          • Jul 2003
                          • 2289

                          #13
                          Het gaat om een vet lichtaccent, en een blinder heeft doorgaans toch echt 4 tot 8 van die lampen in 1 rack... Ik geef toe dat je idd een accent kan pakken, maar een serieuze FLASH wil gewoon beter met die 4/8-racks. Het leuke van die enkel parren is wel dat je met een heleboel van die dingen patronen kunt creeren...nadeel in dit geval dat ze per twee moeten worden gekoppeld (dat vraagt om gelazer)
                          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                          ------------------------------------------------
                          Arvid Buit
                          Creative-Director / Artist-Manager

                          Comment

                          • rinus bakker
                            • Mar 2002
                            • 5430

                            #14
                            N-E-T-J-E-S
                            ziet er goed uit.
                            en zeker in de rottige Alu-tent-hallen is het altijd knoeien en knibbelen vanwege de hoogte.
                            Vijf vraagjes:
                            1. Van wie (welke tentenboer) was deze tent...
                            2. Wat gaf die tentenboer op als toelaatbare last aan de spantprofielen?
                            3. Wat weegt dat oprolbare projectiescherm?
                            4. Wat gaf die tentboer op als toelaatbare last aan die gordingen?
                            5. Heb je alle aanslagen gemaakt met basket-steels over de gordingen?

                            Groeten
                            Rinus

                            PS,
                            waarom heet "amati" geen "amatibtv"
                            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

                            Comment

                            • smokey
                              • Dec 2003
                              • 31

                              #15
                              ziet er gelikt uit zeg heel netjes.
                              Aleen ff een paar opmerkingen, ik vond de backdrop heel slordig hangen met die vouwen en kreukels erin en de lichtplaatjes waren niet op alle foto's symetrisch.
                              Het truss ontwerp vond ik wel wat hebben boven het podium hoe hebben jullie dat gedaan?
                              met meerdere sratieven ofzo iets??

                              Comment

                              Working...