J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 5 van de 7 Eerste 1 2 3 4 5 6 7 Laatste

Standaard

waar moet je dan wel zijn
    om het vermogen te kunnen vertouwen en toch betaalbaar te zijn voor starter

3. Standaard

ik heb nu een laserworld rs RGB 500 maar zou toch wat meer vermogen mogen hebben zit meestal in zalen zo rond een 30m diep

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seppe30 Bekijk Posts
    en wie heeft er ervaring met lasers van L-spot
    Ja, ik heb er ervaringen mee:

Een RGY laser gekocht bij L-spot en ontvangen. Deze had wat beschadigingen (krassen en een deuk) aan de kast. De schuld van de transporteur, alsdus de verkoper. Jammer dan, daar doet L-spot niets aan!

Opgehangen op een vaste lokatie, aangesloten en getest.
    Alles werkt, mooi!

...maar bij het eerste feestje was het al bal:
    Zodra de laser van spanning werd voorzien ging deze steeds heel snel aan/uit, wat te zien was aan de laserunit zelf en de led-aanduidingen.

Dus de laser opgestuurd; krijg ik het verwijt dat ik de unit aan de onderkant zou hebben opengeschroeft, omdat daar geen verzegeling zat. Laat ie nou zelf zijn vergeten daar een stikkertje te plakken; bovendien wat moet ik met de onderkant?!?
    Binnen 2 weken de laser retour ontvangen met een nieuwe voeding ('dat is mij nog nooit overkomen dat die stuk gaat' aldus de leverancier)

...maar bij het eerst volgende feestje was het weer (geen) feest; de laser deed helemaal niets meer! Weer opgestuurd en retour ontvangen 'er zat een draadje los, sorry!'.

...en vervolgens maakt nu de ventilator erg veel herrie, maar werkt tot op heden nog wel.

Zelf openschroeven is geen optie; alles is verzegeld met 'L-spot' stikkers. Overal van afblijven, anders vervalt je garantie...

Kortom: slechte ervaringen met het apparaat en een erg matige service van l-spot.

Standaard

Iemand al iets gezien / gehoord van de nieuwe lasers die in Bemmel verkocht worden ? CLF lasers.
    Kan er nog weinig van vinden op het internet.

Frank
    Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Standaard

hallo

even een vraag ben van plan een nieuwe laser te kopen

ik weet dat laserworld geen top merk is

maar wie heeft er gebruik ervaring met de pro 3000RGB

of van medialas attaxx 2.5 RGB kost wel de helft meer

heb nu een rs500rgb van laserworld en kan daar niet van klagen

of een ander voorstel?

8. Standaard

maar zo de lasers eerst eens aan het werk willen zien
    iemand een idee waardat kan

Standaard

Ben ook eens aan het rond kijken naar lasers. Ik kwam op deze site. Heb wat mail-wisselingen gehad. Dat was een positieve ervaring. Maar hoe zijn hun lasers?

Welcome to Proliso.com!

Twee maal een G200 lijkt me interessant. (zaal is ca 30 x 10m)

RGB lasers zijn natuurlijk hardstikke mooi, maar ik denk zelf dat ik beter af ben met twee relatief sterke groene lasers dan een dure RGB laser met een matige sterkte.

De G200:

Prijs: 799,- incl btw.
    Diode: 532nm Groen (diode pumped solid state laser: DPSS)
    laser Power: 200mw.
    Standaard scan set: 30 Kpps.
    Scan hoek: +/- 30 graden.
    Control: DMX512 / ILDA / Auto / Sound.
    DMX kanalen: 15.
    Standaard gobo's: 256.
    Maten: 400×300×150mm
    Gewicht: 8kg

Heb een handleiding opgevraagt, vooral de uitgebreide manipulatie mogelijkheden via DMX van de gobo's/beams spreekt mij aan.

Forum Rechten