DasLightVC2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boi
    • Apr 2004
    • 541

    DasLightVC2

    Nu kan ik makkelijk al mijn lichten en led effecten in het pakket plaatsen en bijna alles werkt ook zoals het zou moeten maar het lukt me maar niet om een show te maken. Ben waarschijnlijk te oud en te dom ervoor, maar ja ik ben ook maar een geluidstechnicus, maar wie kan me hierbij eens helpen om een leuke show op te zetten?
    groetjes

    ___
    Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

    #2
    weggooien en sunlite nemen !

    Dit topic onderbouwt precies wat ik bedoel in het andere topic hier op het forum !

    Sunlite is niet veel duurder en is veel gemakkelijker om te programmeren PLUS heeft hij een standaard show kant en klaar voor alle fixtures !
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

    Comment

    • Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

      #3
      dat lijkt me niet de oplossing op zijn vraag...

      Wat versta je onder een show? een aantal cue's maken en ergens opslaan?
      want op de online manual vind ik enkel de type van mogelijke modus terug...

      als je die manual nog niet had gevonden: http://www.dmxsoft.com/manuals/
      Hold on a second, relax and listen...

      Comment

      • Turboke
        • Oct 2006
        • 463

        #4
        Het is is eigenlijk niet zo moeilijk om dit te realiseren.
        in je FX kan je zo je programma aanmaken.

        Comment

        • Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

          #5
          Dat vindt ik wel omdat bijna iedereen die Andere versie's kopen ( omdat het hetzelfde als sunlite zou zijn ) komen bedrogen uit met het programeren en het maken van shows !

          Er zijn nu geloof alweer 3 of 4 topics hierover !