Delay

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • levelms
    • Nov 2004
    • 57

    Delay

    Het volgende als je een front of house set plaatst en ten op zichte vandeze op ongeveer 25 meter een delaystack plaatst, moet je dan de delaystack vertragen tenopzichte van de FOH of juist omgekeerd. Een ieder zegt wat anders dus misschien kan er hier duidelijkheid verschaft worden
    Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal
  • tijn
    • Oct 2003
    • 184

    #2
    Je moet je delay stack vertragen. Het geluid wat van je FOH komt doet er namelijk langer over om op die plaats te komen dan het geluid dat uit je delay stack komt. Als je je delay stack vertraagt lopen ze dus weer gelijk.

    Comment

    • levelms
      • Nov 2004
      • 57

      #3
      dit is wat ik altijd doe en nu was er laatst een gast techneut, die zij dat het omgekeerd moest. Waarom mag dus joost weten
      Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

      Comment

      • jadjong
        • Oct 2003
        • 654

        #4
        citaat:Geplaatst door levelms

        dit is wat ik altijd doe en nu was er laatst een gast techneut, die zij dat het omgekeerd moest. Waarom mag dus joost weten
        Heb je de beste man ook uitgelegd wat het delay-gedeelte in het woord delaystack betekend?

        Comment

        • levelms
          • Nov 2004
          • 57

          #5
          ja maar hij zei dat door het vertagen van deze de band nog latere refexties terug kreeg. en dat soort gebla. maar ik denk dat ik het dus toch bij het goede eind heb en gewoon zo blijf werken als atijd
          Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

          Comment

          • Pieter Huijgen
            • Sep 2003
            • 766

            #6
            citaat:ja maar hij zei dat door het vertagen van deze de band nog latere refexties terug kreeg. en dat soort gebla. maar ik denk dat ik het dus toch bij het goede eind heb en gewoon zo blijf werken als atijd
            Geef hem maar als antwoord dat het eigenlijk nog mooier is het FOH te vervroegen, en het delay dus niet verder te delayen

            Lid van het Front tegen zijlicht

            Comment

            • Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

              #7
              Dit is wel grappig....Sommige dingen zijn gewoon logica...Je zegt het eigenlijk zelf al..Delaystack...
              Olaf Duffhuës

              **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

              Comment

              • levelms
                • Nov 2004
                • 57

                #8
                Ja ik wist het ook wel, maar wilde toch eens weten over er meer mensen anders over dachten dan ik, maar niet dus behalve meneer de malloot
                Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

                Comment

                • mwolting
                  • Dec 2004
                  • 23

                  #9
                  Ik vraag zulke wijsneuzen altijd hoe ze het precies doen en dat ze het wel voor mogen doen. Dan laat ik ze nog meer onzin vertellen. Ik roep een paar roadies erbij en vraag hem of hij het ook aan hen uitwil leggen. Nou dan kun je pas echt lachen. Zeker met de roadies die al jaren in het vak zitten.
                  Echt humor

                  Comment

                  • Overdrive
                    • Feb 2002
                    • 717

                    #10
                    citaat:Geplaatst door par-av.nl
                    Geef hem maar als antwoord dat het eigenlijk nog mooier is het FOH te vervroegen, en het delay dus niet verder te delayen
                    Ja doe ik ook altijd, gewoon op de processor ff op -25m

                    Comment

                    • moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

                      #11
                      ff een delayed slotje...die bewuste techneut mag je de url van dit onderwerp toemailen...
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                      Comment

                      Working...