Welk mengtafeltje bij Crest CA6 en s200 e.v.tjes?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TonBeljon
    • Apr 2006
    • 104

    Welk mengtafeltje bij Crest CA6 en s200 e.v.tjes?

    Ik gebruik nu een soundcraft spirit powermixer waar ik (afhankelijk van de zaal grote) 2 of 4 E.V. s200 boxen mee versterk. Hiernaast gebruik ik nog 1 Solton SBS 15 subje (zoek er nog zo 1 bij!! maar dit terzijde) Het geluid voor mijn Allround amusements Duo op deze manier? Super!!!
    Toch heb ik een tijdje geleden een Crest CA6 versterker gekocht. Iets meer power en misschien gaan de e.v. tjes nog wel iets beter klinken dan met de spirit powermixer......
    Welk mengtafeltje raden jullie mij aan in combinatie Crest CA6 met de s200 boxjes? Het geluid moet er wel op vooruit gaan natuurlijk.
    En heeft iemand toevallig nog zo'n solton sbs 15 subje staan voor optredens in wat grotere zalen zijn 2 van die kastjes wel handig en nodig lijkt mij.
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

    #2
    tsja ik zou in de eerste instantie ook wel even willen weten wat je ermee uit wil versterken, een band of een tape act of af en toe een microfoon of ?????
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

    Comment

    • TonBeljon
      • Apr 2006
      • 104

      #3
      Originally posted by shure-fan
      tsja ik zou in de eerste instantie ook wel even willen weten wat je ermee uit wil versterken, een band of een tape act of af en toe een microfoon of ?????
      We zijn met zijn tweeën. wat versterkt wordt zijn Keyboards, Accordeon, Akoestische gitaren en uiteraard de zang.

      Comment

      • sparky
        • Apr 2002
        • 2104

        #4
        Dit kun je allemaal kwijt op een 01v96, klinkt absoluut beter dan de spirit en randapparatuur (galm, compressie) is overbodig. I-pod erbij in de kist en je hebt ook meteen pauzemuziek voor tussen de sets.
        Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

        Comment

        Working...