DBX Quad Compressor 1046

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flurk
    • May 2003
    • 409

    DBX Quad Compressor 1046

    Ik heb er nog nooit op gelet of dit altijd al zo is geweest,maar op mijn Quad Compressor blijven de 3 eerste ledjes van de output level altijd aan.Zelf als de compressor niet wordt gebruikt.Is dit normaal.Voor de rest werkt ie normaal.
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

    #2
    zie hier:
    PSW Sound Reinforcement Forums: LAB: The Classic Live Audio Board => dbx 1046 leds staying partially lit?

    Staat ook eea vermeld

    Comment

    • PM73
      • Dec 2005
      • 5

      #3
      Hallo,
      ik heb enkele dbx 1066 compressors die hetzelfde fenomeen hadden. Na lang zoeken en testen meen ik de fout gevonden te hebben : een printbreuk (of productiefout ?). Nadat de fout bij de eerste 1066 opgelost was kregen de andere 1066's dit ook. Hetzelfde draadbrugje gelegd en voorlopig (reeds meer dan 1 jaar) blijft alles in orde.
      Ik heb de fout gevonden door op de printplaten te drukken toen de fout aanwezig was. Verder met een ohmmeter de printbanen controleren ...


      Ook een vervelend fenomeen bij deze toestellen is dat er enkele condenstatoren in het voedingscircuit spontaan in kortsluiting gaan waardoor de zekering van het toestel stuk gaat.

      Comment

      Working...