Versterking koor C451 of MCE86

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rv
    • Feb 2001
    • 1086

    Versterking koor C451 of MCE86

    hey mensen, heb al eens gezocht in de zoekfunctie maar vond geen bevredigend antwoord ...

    Ik moet binnenkort een koor versterken. Ik doe dat al jarenlang met 4 AGK C451 ... die doen naar mijn gevoel hun werk goed. Nu ... ik kan nu ook altijd gebruik maken van 4x MCE 86 II van beyerdynamic. Ik ken deze mic niet voldoende, is ook vooral denk ik voor mensen die met videogebeuren bezig zijn ... maar, heb hem eens aangesloten hier en resultaat bevalt me ook wel, maar dat is natuurlijk nog geen LIVE situatie ...

    Wie heeft er ervaring met die beyerdynamic en kan me er iets meer over vertellen? Gebruikerservaring? Tips?

    Ik hoor het graag!
    Vriendelijke groeten!!


    ps, manman, jaaaaren geleden dat ik hier nog eens geweest was, hier is heel wat veranderd, maar ik blijf de bekende namen van toen tegenkomen!
    ____
    Rv.
    ____
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

    #2
    Zelf gebruik ik de combi K6P met een ME64.

    Gaat ook zeer goed.

    Ook wel een koor gedaan met Beyer, ook MCE.... (het exacte type met ik vergeten) geen ook zeer goed, welicht zelfs meter dan met de Sennheisers

    Comment

    • maranta
      • Sep 2002
      • 113

      #3
      Persoonlijk heb ik nog steeds de beste ervaringen met de KM 184 van Neuman, omdat deze niet standaard in de kist zitten en ik laatst op een klus geheel onverwacht een koor van 80 dames en heren te versterken kreeg, heb ik noodgedwongen de SM 81 van Shure gepakt en ik moet zeggen veel gain before feedback en een aangenaam koorgeluid.
      Je vraagt dan ook direct af hoe het met de neumans gegaan had; ???

      Het voordeel van de C451 is dat je hem voor meerdere toepassingen kan inzetten, eigenlijk geldt dit voor de shure en neumans ook. Ook al heb je de MCE nog niet live gebruikt, niet iedere live situatie is te vergelijken. Als het goed zijn werk doet zou ik niet zo snel wisselen of de tijd zou er moeten zijn om het eens uitvoerig uit te proberen.
      Last edited by maranta; 06-11-07, 19:34.
      Tel wat je hebt, niet wat je mist

      Comment

      Working...