De Grooth monitoren en versterkers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beeraudio
    • Jul 2016
    • 4

    De Grooth monitoren en versterkers

    Hallo forumlezers,

    Ik zoek voor mijn band een goede en betrouwbare monitor set. Ik kwam een set van de Grooth tegen met 6 De Grooth monitoren met bijbehorende De Grooth verstrekking. Ik heb veel gezocht maar kan op internet nergens iets over De Grooth vinden. Weet iemand hier iets meer over, of heeft iemand ervaring met dit merk?

    Alvast bedankt,

    Beerend
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Het merk De Grooth heb ik nog nooit van gehoord, misschien een zelfbouw set?
    Overigens kan ik je wel aan goeie monitoren helpen hoor.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

      #3
      Grooth Audio is geen zelfbouw, het merk word/werd geimporteerd door de Grooth Audio in Elburg. Zelf ooit twee versterkers van hun gehad. Waren wel ok, maar qua vermogen/gewicht verhouding niet meer modern te noemen. Ik heb geen idee welke speakers/amp het zijn, ze hadden meerdere series. Geen idee wat je toepassingen zouden worden, hard gaat het wel...., maar klankmatig zijn er nu betere opties te vinden (afhankelijk van de prijs....)

      Comment

      • beeraudio
        • Jul 2016
        • 4

        #4
        Originally posted by jakkes72
        Grooth Audio is geen zelfbouw, het merk word/werd geimporteerd door de Grooth Audio in Elburg. Zelf ooit twee versterkers van hun gehad. Waren wel ok, maar qua vermogen/gewicht verhouding niet meer modern te noemen. Ik heb geen idee welke speakers/amp het zijn, ze hadden meerdere series. Geen idee wat je toepassingen zouden worden, hard gaat het wel...., maar klankmatig zijn er nu betere opties te vinden (afhankelijk van de prijs....)
        Bedankt voor je reactie. Met welk merk is het vergelijkbaar?

        Comment

        • jakkes72
          • Dec 2003
          • 1015

          #5
          Ik zou ze zo niet met een merk kunnen vergelijken... Denk hoger dan de gemiddelde DAP luidspreker, maar geen B merk...

          Comment

          Working...