Audiofocus, RAM versterkers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Davy Gabriels
    • Aug 2002
    • 819

    Audiofocus, RAM versterkers

    Heeft er al iemand ervaring met het gebruik van dit merk van geluidssystemen,meer bepaald de S-serie? Ik heb er vandaag een demo van gehoord in een winkel maar dat zegt dus niet veel. Ik moet wel zeggen dat het mooi klonk. Ik wil nu eigenlijk eens weten als iemand deze kasten misschien als eens gehoord heeft op een evenement, fuif of dergelijke.

    Tweede vraag is als iemand ervaringen (goede/slechte) heeft met RAM versterkers uit de BU(X) reeks.

    Groetjes
    Davy

  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

    #2
    Wat RAM betreft: ff de zoekfunktie... Is al het een en ander over gezegd, onder andere dat ik er zeeeeer tevreden over ben...

    Ik heb ook een site........
    Wie niet slim is moet dom zijn...
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

    Comment

    • theo
      • Nov 2001
      • 503

      #3
      Heb 5 ram versterkers in verschillende wattages.
      Bevallen erg goed.
      Gr theo

      Comment

      • Davy Gabriels
        • Aug 2002
        • 819

        #4
        Heeft er iemand al eens de nieuwe reeks versterkers van RAM audio uitgeprobeerd? Dit is een lichtgewicht reeks, ik geloof de DQL of DQX reeks dat ze heet.Deze hebben heel wat vermogen maar zijn toch niet gek duur.

        groetjes
        davy

        Comment

        • -Niels-
          • Apr 2001
          • 135

          #5
          ik had laatst een ram mee als leenversterker van een bekende muziek zaak in almere... zal zo het typenummer wel even erbij zetten.

          hij was bepaald niet lichtgewicht maar het was een prima apparaat.
          heb hem een paar weken gebruikt als vervanging van een yamaha en was er vrij content over.

          Bij ons in de polder hebben ze het allemaal...
          <font color=red>Nightlife Event Management & Entertainment</font id=red>

          Comment

          • -Niels-
            • Apr 2001
            • 135

            #6
            typenummer opzoeken gaat niet gebeuren want www.ram-audio.com is onder construction? die houden jullie dus nog tegoed...

            Bij ons in de polder hebben ze het allemaal...
            <font color=red>Nightlife Event Management & Entertainment</font id=red>

            Comment

            • Davy Gabriels
              • Aug 2002
              • 819

              #7
              kijk eens op http://www.ramaudio.com/

              Comment

              • frankv1234
                • Nov 2003
                • 33

                #8
                je kunt alle gegevens opzoeken via : www.soundandlight.nl. Dit is sinds enige tijd de
                exclusief importeur voor Nederland. Er schijnt ook een nieuwe versterker te zijn met monitoring via Ethernet.......

                Comment

                • tystos
                  • Feb 2004
                  • 7

                  #9
                  Wij hebben 2 RAM versterkers hangen uit de CB serie, klinken erg goed, zijn goed uitgevoerd... We zijn dr erg tevreden over...

                  Wie het kleine niet leert, doet het grote verkeerd...

                  Comment

                  • PowerSound
                    • Nov 2001
                    • 1892

                    #10
                    citaat:Geplaatst door Davy Gabriels

                    Heeft er al iemand ervaring met het gebruik van dit merk van geluidssystemen,meer bepaald de S-serie? Ik heb er vandaag een demo van gehoord in een winkel maar dat zegt dus niet veel. Ik moet wel zeggen dat het mooi klonk. Ik wil nu eigenlijk eens weten als iemand deze kasten misschien als eens gehoord heeft op een evenement, fuif of dergelijke.
                    Tweede vraag is als iemand ervaringen (goede/slechte) heeft met RAM versterkers uit de BU(X) reeks.

                    Groetjes
                    Davy

                    Ik heb ze gehoord, ronduit veel te duur voor wat het is. Ook is de afwerking erg minder.
                    PSL Bvba powered by
                    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                    Yahama LS9-32 / MC7L-48
                    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

                    Comment

                    Working...