J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 2 1 2 Laatste

Standaard

Wij doen rond sixbar en toestanden gewoon 1 safety. Iedere losse par en intelligent krijgt natuurlijk ook z'n safety.

Ledtube's hebben geen safety ook omdat wij ze nog nooit boven publiek hebben gehangen, meestal op of rond podium.

In het theater krijgt iedere spot gewoon z'n safety. Hier heeft ook iedere spot een vaste safety, je moet de beugel als losschroeven om de safety eraf te pakken.

En ik hoop dat ik na de week van 16 oktober het nog zo doe.
    Tom

Ingeschreven
    Mar 2004

Standaard

Ledtube's hebben geen safety ook omdat wij ze nog nooit boven publiek hebben gehangen, meestal op of rond podium
    want safety's zijn alleen om publiek te beschermen en niet voor techinici of artiesten....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MJ
    want safety's zijn alleen om publiek te beschermen en niet voor techinici of artiesten....
    Heb ik niet gezegd, maar als je een setje voor tegen de discobar zet met wat truss-werk lijkt het mij echt overbodig om daar een safety rond te doen. En als je een led-tube-wall maakt met 48 van die dingen waar niemand onderdoor moet is het niet nodig. En als je dan neemt dat alle tube's met 2 colson's vastzitten en de voeding/date rond de buis vast zit met gaffa. Dan moet je op 1 avond toch al heel veel malchance hebben he.
    Tom

Standaard

T4's gaan hier met 2 safety's de lucht in (tenzij op statief), en elke par aan de T4 is afzonderlijk gesafe'd aan de T4 bar.

In principe safe je alleen de beugel en dus niet de can zelf, dus daar ga ik deze zomer aan werken door een M6 oog in de can te monteren en dat te safen aan de T4 bar.

Overbodig? Hoogstwaarschijnlijk wel maar liever een safety meer dan schade.

Standaard

in principe moet alles met 2 punten bevestigd zijn. Dus je par hangt met 2 punten aan zijn ophangbeugel, die ophangbeugel hangt met 1 punt aan de bar, dus er moet nog een safety tussen par en bar. De bar hangt in de meeste gevallen met 2 haken aan de truss, dus hier moet geen safety aan. Maar niets belet je om toch nog een safety aan te brengen(op zeker spelen).
    exit night into LIGHT

Forum Rechten