Versterker aansluiten op dynacord tafel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goldutrecht
    • Oct 2008
    • 4

    Versterker aansluiten op dynacord tafel

    Goede dag,

    Ik heb een dynacord powermate 1600 tafel nu wil ik er een extra versterken op aansluiten nu zou je denken dat het zo gebeurt is maar ik heb nu echt alles al volgens de handleiding gedaan maar het werk gewoon niet weten jullie meschien een oplossing?

    Gr,
    Kevin
    Last edited by goldutrecht; 04-10-08, 13:24.
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

    #2
    Mono output op 'post fader', Jack -> XLR kabeltje vanuit de 'mono output' naar je versterker, mono output open, input kanaaltje open, master open en het zou moeten werken...
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Nee, totaal niet. Die tafel heeft zijn main out op jacks dus een geschikte kabel naar je versterker en klaar.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      • goldutrecht
        • Oct 2008
        • 4

        #4
        Powermate 1600

        Bedank voor de snelle reactie,
        Dat heb ik al geprobeerd met 2 verschilden jack´s er is wel wat geluid maar heel slecht welke uitgang heb ik dan nodig? en welke kabels zou ik dan moeten hebben
        Last edited by goldutrecht; 04-10-08, 20:30.

        Comment

        • Stoney3K
          • Sep 2007
          • 1399

          #5
          Originally posted by goldutrecht
          Bedank voor de snelle reactie,
          Dat heb ik al geprobeerd met 2 verschilden jack´s er is wel wat geluid maar heel slecht welke uitgang heb ik dan nodig? en welke kabels zou ik dan moeten hebben
          Misschien dat je ze in de speakeruitgangen prikt. Die zijn versterkt, dus als je dat naar (nog een keer versterkte) actieve speakers stuurt zal het niet veel moois meer worden. Je moet de "Main Outputs" hebben, verbind deze met twee Jack->XLR kabels aan je versterker.

          Zie ook de manual, op pagina 47, sectie 58.
          First make it work, then make it look pretty!

          Comment

          Working...