Midicontroler kiezen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJMILO
    • Aug 2010
    • 16

    Midicontroler kiezen

    Hallo,

    Ik ben van plan een midi controller te kopen waarmee ik Virtual DJ kan aansturen.

    Op de site van VDJ gekeken hebbend, kom ik tot de conclusie dat de:
    - DENON HC4500 en de
    - NUMARK DMC2
    in aanmerking komen.

    Welke zouden jullie mij aanraden?
    Bedankt!
    Last edited by DJMILO; 26-08-10, 14:47.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

    #2
    Dit lijkt mij nu echt iets voor het drive-in forum i.p.v. het live forum.

    Comment

    • Tom06
      • Aug 2009
      • 161

      #3
      En ik zou je aanraden als je allemaal dure controllers gaat kopen dan geen viertual dj te gebruiken. Maar meer iets zoals traktor pro.
      Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

      Comment

      • dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

        #4
        Ik heb al vaker gezien dat ze de Numark gebruikte met Virtual DJ. Helaas waren er een aantal knopjes gaar. Dus je had een hamertje nodig wilde je het in een keer ingedrukt hebben. Maar alles went, dus er was mee te werken.

        Ik ben eigenlijk aan het wachten op een post van "Beckers Entertainment" met wat meer ervaring met de Numark.
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

        Comment

        • moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

          #5
          @Tom07, Zou je de moeite willen nemen om je mening met argumenten te onderbouwen? Helpt meer dan zo'n loze kreet....

          Heb zelf positieve ervaringen met VDJ(voor de mac) in combinatie met de Denon HC4500.
          Ook geprobeerd met een (ouwe) DAC3 en das dus kompleet ruk.....hoop latency en weinig tot geen info op je display, alleen de remaining time is nuttig.

          Happy dus met de HC4500 en de geluidskaart die daarin zit. Kwaliteit is niet subliem, maar voor de dixo doeleinden waarvoor ik met het ding heb gewerkt misstond het ook zeker niet!

          Traktor ook geprobeerd, maar als je alleen plaatjes aan elkaar bakt vond ik dat maar een drukke interface.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

          Comment

          • Tom06
            • Aug 2009
            • 161

            #6
            Ja sorry, traktor is inderdaad vrij druk en ik kan ook niet precies uitleggen waarom het beter is. Maar het gaat er iniedergeval om dat bij traktor je midi controller niet op hol slaat Dit heb ik met vdj al een paar keer meegemaakt helaas.
            Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

            Comment

            Working...