Led par 56 Stageline - Op DMX?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • raymond37
    • Jan 2011
    • 4

    Led par 56 Stageline - Op DMX?

    Ik heb laatst 4 led parren 56 tweede hands gekocht, alleen zonder beschrijving.
    De gene van wie ik ze kocht zei dat ze hetzelfde waren als de eurolight.
    Nu heb ik de manual van gedownload en de ledpar van mij heeft 8 dipswitches en de eurolight 10.
    Dus heb ik nu een probleem ik kan de led par niet in DMX mode zetten.

    Ik heb ook de manual van de showtec gedownload want als ik de achterkant bekijk ziet die er hetzelfde uit.
    Alleen als ik de verschillede modes wil testen met de dipswitch instellingen lijken ze allemaal te werken behalve de dmx instelling.
    Als ik de dipswitch op DMX set dan krijg ik een loop licht.
    Ik heb de ledparren wel op DMX gezien toen ik ze kocht en volgens mij was kanaal 1 toen niet rood maar iets anders alleen zeker weten doe ik het niet.

    Is er iemand die me aan een beschrijving van de instellingen kan helpen.
    Als ik op het label kijk is het een led par van Stage Lighting en het model is BF-PAR56R LED

    Ik heb al geprobeerd te googlen alleen dan kan ik het niet vinden.
    Hopelijk kan iemand anders me helpen.

    Alvast bedankt.
  • keenoncoolstuff
    • May 2003
    • 695

    #2
    Let me google that for you

    En dan, TADAAAAAAAAAAAAAAAA:


    Moeilijk hè, Google?
    Of toch liever lui dan moe???
    All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
    If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

    Comment

    • raymond37
      • Jan 2011
      • 4

      #3
      Ik ben niet liever lui dan moe.
      Ik weet ook wel hoe google werkt.
      Alleen als je goed kijkt zie je dat er een heel andere manual uit komt dan van de led par die ik heb.
      Deze heeft welliswaar 8 dipswitches maar kanaal 1 is rood en bij mijne is kanaal 1 zeker geen rood.
      De keer dat ik hem in DMX mode heb zien werken begon RGB pas bij kanaal 2.
      Last edited by raymond37; 17-01-11, 13:59. Reason: typ fout

      Comment

      • Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

        #4
        Misschien een fotootje ervan plaatsen?!

        Wellicht weet iemand dan welke het is!
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

        Comment

        • Turboke
          • Oct 2006
          • 463

          #5
          Dit dan beter?
          En dat deze maar 8 dip-switch heeft zal wel zijn dat deze maar tot adres 255 kan geklokt worden.

          IMG Stage Line PARL-56DMX/CR PAR 56 LED spotlights polished
          PAR56 LED spotlights,
          3 primary colours (red, green, and blue), with colour mixer and dimmer feature via DMX interface.
          [LIST][*]151 super bright LEDs, 5mm each, (radiation angle: 30°) for optimum luminous efficiency (red: 50, green: 51, blue: 50)[*]Long life at low power consumption[*]5 DMX control functions (channel 1: colour mode, channel 2: red and speed, channel 3: green, channel 4: blue, channel 5: music control)[*]Processor-controlled colour change[*]Music-controlled via integrated microphone[*]Automatic run of programmes at variable speed[*]Black (SW) or polished (CR) aluminium version with short body and safety rope[*]Also suitable as a standing spotlight due to 2 movable mounting brackets[*]0.8m connection cable with earthed plug[*]Power supply: 230V˜/50Hz/20VA[*]Dimensions: Ø 190mm x 210mm[*]Weight: 1.8kg[/LIST]
          Last edited by Turboke; 17-01-11, 14:59.

          Comment

          • raymond37
            • Jan 2011
            • 4

            #6
            Dit lijkt hem wel te zijn.
            Nu nog de manual zoeken.


            Dank
            Last edited by raymond37; 18-01-11, 15:05.

            Comment

            • raymond37
              • Jan 2011
              • 4

              #7
              Dit is inderdaad de gene die ik heb.
              ik heb inmiddels ook een manual van internet of kunnen halen.
              Het werkt allemaal zoals ik wil.
              Dank voor jullie hulp hierin.

              Comment

              • keenoncoolstuff
                • May 2003
                • 695

                #8
                Originally posted by raymond37
                Ik ben niet liever lui dan moe.
                Ik weet ook wel hoe google werkt.
                Alleen als je goed kijkt zie je dat er een heel andere manual uit komt dan van de led par die ik heb.
                Inderdaad, jij hebt een "BF-PAR56R LED" en boven de manual die ik heb gevonden staat "LED PAR56R". Een wereld van verschil...
                En nee, dat kan ik niet zien, want ik kan niet zien welke PAR jij hebt.


                Verwacht je van mij dat ik een glazen bol heb???

                Groet, Rob.
                Last edited by keenoncoolstuff; 20-01-11, 14:57.
                All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

                Comment

                Working...