Tig jaar later, hallo kleurspektakel.....

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kleur explosie
    • Mar 2017
    • 80

    Tig jaar later, hallo kleurspektakel.....

    Beste allemaal,

    Ik ben groot fan van alles wat met beeld en kleur te maken heeft en in mijn dagdromen heb ik al menig lichtshow gegeven. Wanneer ik naar muziek luister en mijn ogen dicht doe begin ik automatisch in kleuren te denken hoe het er uit moet zien en hoe het moet verlopen. Tevens ben ik ook groot fan van videoclips en heb altijd al gedacht dat het werk als Vj mij ook enorm aanspreekt. Gemiddeld bekijk ik per dag dan ook een uur of 3 tot 4 alleen maar videoclips (beetje boele autistisch gedrag)

    Heb in het verleden al vaker gezocht naar een forum waar een stuk licht en Vj gebeuren besproken kan worden, maar gek genoeg pas vandaag ontdekt in de Nederlandse taal; mijn taalkunde is dan ook niet om over te schrijven .

    Waar ik voornamelijk in geïnteresseerd ben zijn Vj's die mij mogelijk veel kunnen leren. Op dit moment heb ik totaal geen kennis van zaken, het enige waar ik goed in ben zijn videoclips op elkaar afstemmen op thema. Mijn "zelfbenoemde" expertise zit er dan ook in dat ik playlisten maak op youtube vanwege de clips en een thema die ik er in verwerk. Helaas blijkt dat velen dit niet begrijpen of te ingewikkeld vinden, dus ik hoop hier gelijkgestemden te kunnen vinden die mij verder kunnen helpen en mij dingen willen leren.

    Vriendelijke groet,


    PS: Thema en playlist waar ik nu mee bezig ben en rustig de tijd voor neem (kip of het ei en uit de schaal breken)







Working...