Headset goochelen/kindershows/optredens

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • powerpete
    • Sep 2005
    • 2

    Headset goochelen/kindershows/optredens

    Hallo,

    ik wil een draadloze microfoon aanschaffen maar ik weet niet welke ik het beste kan kopen. De prijzen varieren werkelijk enorm.
    Ik heb hem nodig voor kindershows, goochelen en op braderieen e.d. om allerlei acts te doen. Ik ren en spring dan flink rond (ook op stelten) en ben dan zo ongeveer soms een meter of 30 van de ontvanger af.
    Ik zit tijdens optredens meestal helemaal vol met schminck wat niet bevordelijk schijnt te zijn voor plakmicrofoons of voor de hele kleine microfoons.
    Het is niet om mee te zingen. Iedere microfoon waar ik door zing geeft een vals geluid. Dit schijnt niet aan de instalatie te liggen heb ik me laten vertellen.

    Het mag best wat geld kosten maar als ik evengoed een goedkopere kan nemen dan graag. Ik heb er alleen te weinig ervaring mee.

    Heeft iemand tips of ervaring hiermee?
    Ik hoor het graag,
    bedankt,
    Peter [)]
  • Radar
    Moderator
    • Jul 2002
    • 890

    #2
    Ik denk dat de akg wms40 aerobicset zeker zal voldoen.
    Ik gebruik dat setje al diverse jaren en voor dat geld zal je niet zo
    rap wat beters kopen.
    Ik doe niet aan bijgeloof.
    Dat brengt ongeluk.

    Comment

    • Disco Service Apeldoorn
      • Nov 2000
      • 299

      #3
      neem wel de diversity ontvanger voor die kleine meerprijs , en betsel direct wat extra schuimpjes voor de microfoon.

      De AKG 444 is trouwens niet zo duur (ong 85 euro) ik zou er een spare bijkopen .

      Succes

      Comment

      • ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

        #4
        Naast de bekende Shure en Senheisser headsets (beiden prima dingen!) ben ik zelf ook fan geraakt van de JTS headets en bodypacks, komt omdat we ze verhuren denk ik, anders was ik er nooit mee in aanraking gekomen

        Comment

        • powerpete
          • Sep 2005
          • 2

          #5
          Bedankt voor jullie reacties, ik heb er zeker veel aan gehad.
          ik heb nu een Shure headset gekocht, een perfect werkende tweedehandse.
          Peter

          Comment

          Working...