![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| PRODUCTIE FORUM - FOTO'S Link's naar foto's met producties. Waar je zelf aan hebt meegewerkt |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 | ||
![]() Geregistreerd: Jun 2009 Locatie: 1
| Het verhaal speelt zich op 2 plekken af, daarom hadden we dus de uitdaging om de ene plek 100% donker te hebben als de andere belicht wordt. het was een leuk team om mee samen te werken en hebben al veel leuke reacties gehad... Geluid: 4X Richtmicrofoon AKG 1X Soundcraft Mfx20/2 1X Soundcraft Epm8 2X Vibe 15 2X Fbt Gl 60A 1X Dap Palladium 1200 1X Laptop met geluidseffecten en inloopmuziek 1X bcd2000 1X Multikabel 24/4 Cobra (geloof ik) 2X Akg Wms Pro 40 Licht: 10X par 64 1X Showtec dimmer (6 kanaals) 1X Fresnel Spot 8X Par 56 (aan 4 barren) 1X Showtec sc2412 1X Showtec ?????? (8 kanaals tafeltje van school) Foto's komen snel.... edit: school is sneller als mij...http://www.2college.nl/Cobbenhagen/P...-4E07EFC4F081} ![]() ![]()
__________________ BACK ON TRACK DJ Laatst gewijzigd door Back on Track; 11-03-10 om 17:58 | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Geregistreerd: May 2003 Locatie: 8
| Leuk zeg, Pipo's! Daarmee heb ik ook nog gewerkt in de tijd dat ik bij de techniekclub op school zat. Andere school trouwens. Die krengen zijn volgens mij iets van 50 jaar oud... *nostalgiegevoelens komen omhoog* Rob.
__________________ All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40. | ||
| | |
| | #3 | ||||
![]() Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: 1
| Citaat:
Citaat:
Je had geen digitale tafel (ik wil dit bakje nog wel eens gebruiken om op die manier wat minder door layers heen te moeten) en om nou alleen het volume van een laptop hiermee aan te sturen terwijl dat ook op de tafel kan lijkt mij toy-overkill.
__________________ Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent! Laatst gewijzigd door vasco; 12-03-10 om 12:34 | ||||
| | |
| | #6 | |||
![]() Geregistreerd: Feb 2009 Locatie: 1
| Citaat:
Staat net boven de 1e ingevoegde foto.
__________________ Veni, Vidi, Fugi. Ik kwam, ik zag en ik vluchtte | |||
| | |
| | #8 | |||
![]() Geregistreerd: Feb 2009 Locatie: 1
| Citaat:
__________________ Veni, Vidi, Fugi. Ik kwam, ik zag en ik vluchtte | |||
| | |