Over Qlimax gesproken

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • st0mpie
    • Mar 2005
    • 52

    Over Qlimax gesproken

    Nu is het zo, dat zo'n topic een rare wending kan krijgen. Ik zeg 't heel eenvoudig, st0mpie weet iets,maaaaaar, dan moet st0mpie wel weten of de medeforummers dat willen weten, lijkt me wel even handig om een paar medeforries daarover te vragen of ze dat zouden willen weten.

    Dus st0mpie stelt voor dat we dit topic een paar dagen laten staan.

    Overigens staat t antwoord op dit moment gepost op een ander forum, dus als je me dan om bewijs vraagt of ik het wist krijg je die url van me.
  • st0mpie
    • Mar 2005
    • 52

    #2
    Binne 25 minuten, vond ik knap van mezelf

    Comment

    • CoenCo
      • Feb 2005
      • 230

      #3
      [edit]
      Ja ik wil het weten, maar...
      [/edit]
      Zeg het dan gewoon... Verwijder al het mysterie rond al je posts. Geef in een duidelijke uitgebreide post alle objectieve informatie die je erover hebt. Vermeld er duidelijk bij hoe je aan die informatie komt (van horen zeggen, zelf aanwezig geweest, gevonden in een "rapport", etc). Trek zelf geen conclusies, vel zeker geen oordelen, maar laat dat aan de mensen zelf (die er al dan niet meer verstand van hebben) over. Als je daarna ook nog durft te vermelden wie je zelf bent en wat jouw rol in het geheel was, krijg je misschien zelfs weer enig respect van al je mede-forummers.

      Het lijkt me dat als je ECHT iets zinnigs te melden hebt, en dat op een normale manier kan, dat dat heus geen slotjes hoeft te kosten.


      citaat:Geplaatst door st0mpie

      Binne 25 minuten, vond ik knap van mezelf

      Comment

      • st0mpie
        • Mar 2005
        • 52

        #4
        Maar wil je 't weten of niet ?

        Comment

        • st0mpie
          • Mar 2005
          • 52

          #5
          Mooi, dat is 1 "ja" .

          Topic kan dus openblijven.

          Wie nog meer?

          Comment

          • moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

            #6
            loopty reeds onderwerp over, waarvij de bijdrages van stompie op hun jiuste waarde worden geschat: tot nu toe zonder enige meerwaarde.

            Dit onderwerp afgesloten door moderator.

            Mocht iemand het nodig vinden hier nog verder over uit te wijden, maar dan wel met concrete info, neem dit bericht aan als een invitatie om mij te mailen!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

            Comment

            Working...