![]() | HOME | SITEMAP | VERHUUR | VERKOOP | 2eHANDS | SCHRIJF ONS | WIE ZIJN WIJ | |
| |||||||
| TECHNIEK Forum over de technische kant van het vak zoals bijvoorbeeld vragen over flightcase bouwen krachtstroom, storingen, bekabeling etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 | ||
![]() Geregistreerd: Mar 2009
| Weet iemand wat de beste manier is om een sennheiser Freeport in te bouwen in een rack. Enkele dagen geleden ben ik een EW100 G3 setje tegengekomen, welke in schuimrubber zat. Dit lijkt me niet al te makkelijk, om dit mooi op maat te maken, en dan nog in de flightcase te bevestigen. Een andere optie is een 19" plaat aan te schaffen, welke niet voor 19" materiaal is, daar 4 gaatjes in te boren en zo vast te schroeven op een of andere manier. Ik weet totaal niet welke manier het meest road-proof is, en welke het veiligst voor het toestel. Alvast bedankt! Groetjes, Kenny | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: 1
| voor de ew serie zijn er inbouwsetjes te verkrijgen, ik geloof niet dat die op een freeport passen. een blindpaneel gebruiken en daar aan de ontvanger aan het frontje vastschoeven zou ik zeker niet aanbevelen.... optie is een 1HE legbord te gebruiken waarin je je ontvanger aan de bodem schroeft of plakt, of opsluit in schuim. | ||
| | |
| | #3 | |||
![]() Geregistreerd: Mar 2009
| Citaat:
| |||
| | |
| | #4 | ||
![]() Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: 2
| Onderdaan bij een freeport, kun je 4 boutjes indraaien. (ze staan niet mooit in een rechthoek tov elkaar!) Dus inderdaad 19" houder waar je in gaat boren... 8754 19 inch Rack cradle - 1 U Andere oplossing zie ik niet echt. (ty-wraps?) grtzz
__________________ ... the sound of silence... | ||
| | |
| | #7 | |||
![]() Geregistreerd: Oct 2008
| Citaat:
ik heb de maat vande freeport in gefreesd in een 1he blind plaat dit ziet er erg netjes uit! groet | |||
| | |
![]() |
| Discussietools | |
| |