Skypech weersbestendig

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    Skypech weersbestendig

    Weer wat projectjes kwijt geraakt:
    Dit kwam ik tegen op een evenement vandaag. Het leger van hobbyisten wordt steeds groter.
    regenbestendige actieve Skypech luidsprekers


    Voor de rest hingen er membraanluidsprekers. Ik weet nu waarom deze zo'n slechte naam hebben. De vervorming van het geluid was zo groot,dat de cliplampjes wel uitgefikt moeten zijn en de tech hardstikke doof.......

    Een ander project was een 1000 watt systeem, met een Skypech versterker en maar liefst vier topkasten van Devine, model Artis 10, 59 hele euro's per stuk. Ben ik toch altijd veel te duur geweest, of veel te veel weggezet.....
    Tja, tijden veranderen. Tegenwoordig geldt bij sommige (toch vrij grote) evenementen de laagste huurprijs.
    Last edited by speakertech; 23-07-17, 20:12.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • Aart Rietveld
    • Aug 2004
    • 190

    #2
    Ik kan de link niet openen!

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Tsja... Er komt toch geluid uit?
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • speakertech
        • Jan 2008
        • 1696

        #4
        Originally posted by Aart Rietveld
        Ik kan de link niet openen!
        Curieus. Ik browse zelf met Firefox, maar zojuist even met IE gekeken en daar opent de link gewoon.
        Als je de link in de adresregel van je browser inklopt, zou de foto ook moeten verschijnen. Ik kan het probleem niet oplossen, omdat het hier gewoon werkt.
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

        Comment

        • speakertech
          • Jan 2008
          • 1696

          #5
          Originally posted by MusicXtra
          Tsja... Er komt toch geluid uit?
          Dat sommige organisaties daar nog geld voor geven ook
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #6
            Originally posted by speakertech
            Dat sommige organisaties daar nog geld voor geven ook
            Hun redenering is vaak dat de mensen het toch niet horen....
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • Aart Rietveld
              • Aug 2004
              • 190

              #7
              Originally posted by speakertech
              Curieus. Ik browse zelf met Firefox, maar zojuist even met IE gekeken en daar opent de link gewoon.
              Als je de link in de adresregel van je browser inklopt, zou de foto ook moeten verschijnen. Ik kan het probleem niet oplossen, omdat het hier gewoon werkt.
              Het werkt inmiddels wel nadat je de tekst gewijzigd hebt om 19:12 uur. Het lijkt er op dat er een concept van je tekst gepubliceerd is voordat je helemaal klaar was. De tekst onder de foto zag ik namelijk ook niet en de link was halverwege afgebroken

              Comment

              • speakertech
                • Jan 2008
                • 1696

                #8
                Originally posted by Aart Rietveld
                Het werkt inmiddels wel nadat je de tekst gewijzigd hebt om 19:12 uur. Het lijkt er op dat er een concept van je tekst gepubliceerd is voordat je helemaal klaar was. De tekst onder de foto zag ik namelijk ook niet en de link was halverwege afgebroken
                Dan was je er heel snel bij. In de eerste minuten ontbrak de extensie van de foto .jpg. Dat heb ik meteen gecorrigeerd, waarna het wel werkte. Ik deed geen pre-view, maar kan dat wel op dit forum?
                Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

                Comment

                Working...